De eerste jeugdschaatslessen

• by

Een grote groep fanatieke schaatsertjes heeft zich weer gemeld bij onze ijsclub voor de jeugdschaatslessen.

Iedere zaterdagmorgen verzamelen alle jeugdschaatsertjes van Ijsclub Algemeen Belang zich op de afgesproken plaats op het ijs. Daar worden de eerste oefeningen gegeven. Tussen de pylonen door, onder een stok door schaatsen, starten, op een been glijden, echt alle facetten komen aan bod. En de oefeningen worden met plezier uitgeoefend. De ene oefening is iets moeilijker dan de andere maar een beetje uitdaging hoort er bij. Ook rijden de kinderen zo nu en dan een ronde op de grote baan. Voor sommigen een eitje en voor sommigen een hele afstand.

En na alle inspanning en hard werken is er altijd nog tijd voor een spelletje op het ijs.

Een ochtend vol blije gezichten op het ijs maar ook zeker langs de baan!

Foto’s zijn terug te vinden in het foto album