Schaatsen in Thialf met de ijsclub

Jij gaat toch ook mee?

Op 4 januari vertrekt er een grote bus met schaatsleden naar ijsbaan Thialf.

Iedereen die lid is van IJsclub Algemeen Belang kan mee. Ben je nog geen lid, dan kun je je nog aanmelden als lid en ook mee schaatsen op de snelste ijsbaan van Nederland. Lid worden is heel simpel. Een e-mail naar info@IJsclub-algemeenbelang.nl met naam en adres en de mededeling dat je graag lid wil worden van de vereniging is voldoende. Een lidmaatschap kost €6,00.

De kosten voor dit schaatsuitje zijn gratis voor kinderen tot 15 jaar. Vanaf 16 jaar betaal je alleen de entree €11,50 en zijn er geen kosten voor de bus

Kinderen mogen ook zonder begeleiding mee, er zijn jeugdschaatstrainers aanwezig die een oogje in het zeil houden!

Wanneer: 4 januari

Vertrek: 9.30 uur vanuit West-Graftdijk, parkeerplaats bij de Vinckhuysenschool. Kom op tijd, zodat we 9.30 weg kunnen rijden. De bus vertrekt 15.00 uur uit Thialf terug naar huis.