Schaatsen op Thialf, een groot succes!

Met een bus vol schaatsliefhebbers van IJsclub Algemeen Belang en IJsclub Spijkerboor, jong en minder jong, vertrokken we 4 januari 2023 naar Thialf. DE ijsbaan van Nederland. Een mooie accommodatie om eens een kijkje te nemen maar ook zeker de moeite waard om een paar rondjes te schaatsen.

Het verschil was meteen merkbaar, dit ijs is een stuk sneller dan we gewend zijn. Maar voor de snelle rijders onder ons was het iets te druk om voluit te gaan. Dus de pr’s werden niet verbroken. Toch mocht dat de pret niet drukken, het was gezellig en iedereen vermaakte zich uitstekend.

De 400m was voor iedereen beschikbaar maar ook kleine ronde in het midden van de baan met aansluitend de krabbelbaan was open. Voor ieder wat wils! De koek en zopie maakte het feestje natuurlijk compleet.